Her på siden finder du de spørgsmål, vi oftest får, og de svar vi giver.
Du kan også kontakte vores kundeservice. De sidder klar til at hjælpe dig mandag til fredag kl. 9:00-17:00.
E-mail: service@meny.dk
Telefon: +45 88 20 68 11
MENY-appen er MENYs fordelsprogram, som giver dig et hav af ekstra fordele og rabatter i MENY. Fordelsprogrammet er knyttet op på dit betalingskort, så du slipper for at have et ekstra kort i pungen.
Ja. Du kan søge efter lækre opskrifter, se ugens avis eller finde den MENY, der ligger tættest på dig.
Du kan ikke tilgå din profil via meny.dk. Du aktiverer kuponer, ændrer favoritbutik samt opdaterer betalingskort og kontaktoplysninger nemt og hurtigt i appen.
Fordelene er mange. Som MENYkortkunde får du adgang til udvalgte medlemspriser, muligheden for at samle stempler og udløse en gratis vare samt at samle rabatmærker digitalt. Du kan året rundt finde nye spændende kampagner i appen.
Man skal være fyldt 18 år for at blive medlem.
Du kan bruge MENY-appen på iPhone (iOS 14.0 og nyere) og Android telefoner (Version 6 og nyere).
Appen kan ikke bruges på windows-telefoner ligesom, at vi ikke længere supporterer tablets.
Det er nemt. Du bliver medlem ved at hente MENY-appen og tilmelde dit betalingskort. Du henter den fra App Store her og fra Google Play her. Tilmelding til MENY's fordelsapp kræver samtykke til at modtage markedsføring på e-mail og beskeder i appen.
Alle over 18 år og som er bosiddende i Danmark har adgang til vores fordelsprogram. Det kræver blot et gyldigt betalingskort, en email-adresse, en smartphone og at du henter vores app. Så er du i gang. Tilmelding til MENY's fordelsapp kræver samtykke til at modtage markedsføring på e-mail og beskeder i appen.
Det er uforpligtende at være medlem i MENY-appen. Du tilmelder blot dit betalingskort appen, så er du klar til at gå ombord i dine mange nye fordele. Tilmelding kræver samtykke til at modtage markedsføring på e-mail og beskeder i appen.
Ja. Hvis du ikke længere ønsker at være medlem, kan du slette din profil i appen.
Hvis du ikke længere er interesseret i at få særlige medlemspriser, kan du i appen fjerne dit tilmeldte betalingskort. Du trykker blot på det lille kryds på betalingskortet for at fjerne det.
Hvis du har glemt din adgangskode til appen, kan du nemt få gensendt en ny adgangskode ved at trykke på ”Glemt adgangskode” på loginsiden i appen. Så får du automatisk tilsendt en ny adgangskode til din tilmeldte mail.
Nej. Det gør du heldigvis ikke. Vi har sparet dig for et ekstra kort i pungen ved at tilknytte fordelsprogrammet direkte til dit betalingskort. På den måde skal du ikke have et ekstra kort op ad pungen. Når du betaler med dit tilmeldte betalingskort, registreres dine fordele automatisk.
Det gør du nemt i appen under "Mere". Tryk på ”Tilføj betalingsmidler”. Indtast dine kortoplysninger og tryk ”gem kort”. Dit nye betalingskort er nu registreret.
Ja. Du kan sagtens tilknytte flere betalingskort, hvis I er flere, der handler hjemme hos jer. Faktisk op til 5 kort. For at tilføje flere betalingskort, skal du blot trykke på ”Mere” og dernæst tryk på ”Betalingsmidler”.
Ja. Benytter du et betalingskort, hvor du kan vælge mellem kredit eller debet, anbefaler vi, at du tilføjer både kreditkortnummeret og debetkortnummeret, for at være sikker på at du får din rabat. Du finder kreditkortnummeret på forsiden og debetkortnummeret på bagsiden af dit kort.
Ja, det er sikkert. NETS står for sikkerheden omkring dit betalingskort. MENY er ikke i besiddelse af dine fulde betalingskortoplysninger. Vi gemmer alene dine oplysninger i en maskeret form, fx 4571 xxxx xxxx 6809, for at kunne hjælpe dig ved henvendelser om problemer med dit kort i appen eller ved betaling i butik.
Du kan tilknytte de fleste betalingskort i appen. Fx VISA, Dankort, MasterCard, Visa Electron, American Express m.fl.
Vi understøtter Apple Pay med VISA, men da teknologien endnu ikke er fyldestgørende udviklet på alle korttyper, kan der ske fejl, hvor rabatter ikke udbetales, også med VISA. Det gælder både betaling med iPhone og Apple Watch. Vi anbefaler derfor, at du primært benytter fysisk betalingskort i vores butikker, hvis du normalt anvender Apple Pay som betalingsmiddel andre steder.
Vi understøtter Google Pay med MasterCard, men da teknologien endnu ikke er fyldestgørende udviklet på alle korttyper, kan der ske fejl, hvor rabatter ikke udbetales, også med MasterCard. Vi anbefaler derfor, at du primært benytter fysisk betalingskort i vores butikker, hvis du normalt anvender Google Pay som betalingsmiddel andre steder.
Ja, men kun når du betaler via Scan & Betal. Det er ikke længere muligt at benytte MobilePay som generel betalingsmiddel i vores butikker.
Du henter nemt appen i både App Store her og Google Play her. Den er gratis.
Nej, desværre ikke. Man skal have en gyldig emailadresse og et gyldigt betalingskort.
Nej. Det er uforpligtende. Men det ville da være fjollet ikke at drage nytte af alle de mange fordele, du har gratis adgang til.
Nej. Du kan kun tilmelde dig i appen, men vi lover det er nemt og lige til. Hent appen i App Store her eller på Google Play her.
Du skal vælge en favoritbutik, fordi du modtager lokale medlemspriser i appen, som kun gælder i din favoritbutik. Hvis ikke du har valgt en favoritbutik, vil du ikke se de lokale medlemspriser. Og der er særligt gode lokale tilbud, der venter på dig, så skynd dig at vælge en favorit.
Har du glemt dit betalingskort, kan du desværre ikke modtage dine fordele. Det er ikke muligt at finde dig via telefonnummer eller email i kassen.
Nej, du kan kun vælge én favoritbutik, så sørg for at vælge den du oftest handler i.
Du kan altid ændre favoritbutik i appen under ”Din profil”. Tryk på ”Ret favoritbutik” og find din nye favorit.
Ja. Med MENYkortet er det lettere for dig at holde styr på madbudgettet. Under “Mere” og “Kvitteringer” bliver alle dine bon’er automatisk gemt. Så slut med at gemme gamle kvitteringer. I MENYkort appen kan du altid se dit forbrug.
Du aktiverer nemt en kupon ved at gå under tilbud og trykke ”Aktivér” på dem, du ønsker at aktivere. Herefter er kuponen klar til brug, og rabatten vil automatisk blive modregnet, når du betaler med dit tilmeldte betalingskort i butikken. Vi anbefaler, at du aktiverer kuponer 5-10 min. før betaling ved kassen.
En kupon er aktiveret, hvis knappen er blevet grå og du ser et rettetegn.
Ønsker du at deaktivere et kuponen skal du trykke på den grå knap igen. Knappen bliver herefter rød igen.
Du får nye kuponer i appen hver uge. Antallet af nye kuponer kan variere fra uge til uge.
Du kan altid se medlemsprisernes gyldighed ved at åbne selve kuponen. På det lidt større overblik finder du også en gyldig fra og til dato.
Hvis ikke du modtager den rabat du forventer, skal du kontakte butikken.
På kuponen kan du se hvilke produkter, der kan udløses rabat på.
Hvis du har glemt at aktivere en kupon, inden du handler, kan vi desværre ikke give dig rabat.
Hvis du vil deaktivere en kupon, skal du gå i fordele og finde kuponen. Tryk på den grå knap. Knappen bliver nu rød igen, som indikerer, at kuponen er deaktiveret og kan aktiveres på ny. Dine kuponer forsvinder automatisk, når de udløber og erstattes af nye.
Du skal ikke indløse kuponen i butikken, men i appen. Systemet ved automatisk, at det skal udløse rabat på varen i butikken, når du betaler med det betalingskort du har tilknyttet i MENY-appen.
Nederst på din bon kan du se ”Samlet fordelsrabat xx,xx kr.”. Du kan også se det på dine digitale kvitteringer under "mere".
Du skal ikke vise noget i kassen. Du skal aktivere kuponen i appen. Systemet ved derefter automatisk, at det skal udløse rabat på varen, når du i butikken betaler med det betalingskort du har tilknyttet MENYkortet.
Lokale medlemspriser gælder kun i den MENYbutik, du har valgt som din favoritbutik. Lokale medlemspriser er markeret i appen. Medlemspriserne vil variere fra butik til butik.
Nej. Du kan kun se lokale medlemspriser, når du har valgt en favoritbutik. Du kan vælge favoritbutik her.
Nej. Du vil skiftevis modtage nye medlemspriser på forskellige varer. Medlemspriserne har forskellige gyldighedsperioder, og når de udløber, erstattes de af nye.
Nej. Det varierer hvilke stempelkort, der er tilgængelige, og du vil ofte finde nye varer du kan samle stempler på. Stempelkortene har forskellige gyldighedsperioder, og når de udløber, erstattes de af nye.
Det vil variere, hvor ofte du har nye stempelkort tilgængelige, men du vil altid have mulighed for at samle mindst ét stempelkort.
Du aktiverer nemt et stempelkort ved at finde det stempelkort, du ønsker at aktivere, og herefter trykke på knappen ”Start” på stempelkortet. Så er du i gang.