Kundeinformation

Klagemuligheder for forbrugere

Hvis du har en reklamation, kan du kontakte os via mail: service@meny.dk 

Behandling af reklamationer kan være tidskrævende. Vi bestræber os på at hjælpe dig med det samme og senest indenfor 7 dage. For at kunne behandle en reklamation så hurtigt som muligt, er det vigtigt, at du giver os alt relevant information om varen/tjenesteydelsen, herunder hvad reklamationen går ud på, hvornår du opdagede manglen, købsdato, hvor du har købt varen/tjenesteydelsen, hvordan du ønsker manglen afhjulpet og dine kontaktoplysninger.
Bemærk: Hvis der er tale om ferskvarer, så kontakt venligst MENY Købmanden, hvor varen er købt.

Kan der ikke findes en løsning, kan du klage til Center for Klageløsning, hvis betingelserne herfor er opfyldt:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
e-mail: cfk@kfst.dk
www.kfst.dk

Center for Klageløsning er en upartisk instans, der skal hjælpe forbrugere og erhvervsdrivende med selv at finde en løsning, når der opstår et problem med et forbrugerkøb. Formålet er at finde en løsning, som begge parter kan være tilfredse med. Du skal betale 100 kr. at få hjælp fra Center for Klageløsning. Center for Klageløsning hjælper i de samme slags sager, som Forbrugerklagenævnet behandler. Hvis det ikke lykkes os at nå til enighed hos Center for Klageløsning, kan du indbringe sagen for Forbrugerklagenævnet, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, hvis betingelser herfor er opfyldt, se www.kfst.dk.

;