Rabat på det du bedst ka' li'

SPØRGSMÅL - MENYkortet

SPØRGSMÅL - MENYkortet

Her er de mest almindelige stillede spørgsmål når det kommer til personlige tilbud og MENYkortet.

 

GIV MIG PERSONLIG RABAT NU

Er alle tilbud personlige?
Tilbuddene er baseret på din købshistorik og vil hovedsagligt bestå af varer, du tidligere har købt. Derudover vil vi også gerne inspirere dig med tilbud på nyheder eller sæsonaktuelle varer.

Er det sikkert at tilmelde mit betalingskort til MENYs fordelsprogram?
NETS står for sikkerheden omkring dit betalingskort – nøjagtigt som de altid gør. MENYs fordelsprogram udbydes i samarbejde med NETS. Det er NETS som opbevarer oplysninger om dit betalingskort – oplysninger som NETS i forvejen har, da MENY ikke ønsker at opbevare eller være i besiddelse af dine betalingskortoplysninger.

Hvilke tilbud er der tale om?
Et tilbud vil være en procent rabat på varens hyldepris. Eksempel: Hvis varen koster 100,00 kr. i normalpris, og dit tilbud lyder på 20% rabat, vil varen koste 80 kr. i kassen, når du har sat dit tilmeldte betalingskort i betalingsterminalen.

Hvis jeg aktiverer et tilbud på PC, hvordan kan jeg så se tilbuddene, når jeg er i butikken?
Du kan udskrive dine tilbud fra din computer og medbringe. Hvis du har MENYs app, vil tilbuddene kunne findes i appen under ”Mine tilbud” i appens funktionsmenu.
Hent MENY appen i Google Play.
Hent MENY appen i App Store.

Hvor finder jeg mine personlige tilbud?
Dine personlige tilbud kan findes i ”Min profil” på MENY.dk eller i MENYs app. For at modtage personlige tilbud, skal du være tilmeldt MENYs fordelsprogram med dine personlige oplysninger samt et betalingskort – så slipper du nemlig for flere kort i pungen.

Hvor længe gælder tilbuddene?
Du får nye personlige tilbud hver uge, og de er typisk gyldige i 3 dage, fra du modtager dem. Rabatten gælder for alle produkter i tilbuddet og et ubegrænset antal på én handel.

Hvor mange betalingskort kan jeg tilknytte min profil på MENY.dk?
D
u kan tilknytte op til 5 forskellige betalingskort til din profil.

Hvor ofte vil jeg modtage personlige tilbud?
Du vil typisk modtage personlige tilbud 2-3 gange om ugen.

Hvor stor en rabat får jeg på mine personlige tilbud?
Et personligt tilbud er en procentrabat på varens hyldepris og vil variere fra tilbud til tilbud.

Hvordan aktiverer jeg et personligt tilbud?
For at aktivere dine personlige tilbud, skal du klikke på "Aktiver tilbud". Så er tilbuddet klar til brug for kun dig, i alle MENY butikker i Danmark.
Tilbuddet behøves ikke vises i butikken, men det kan være rart at have dem på dig, så du kan huske, hvad de er. Du har mange muligheder for at medbringe dine tilbud i butikken. ”Min profil” samt ”Mine tilbud” er automatisk synkroniseret mellem alle dine digitale enheder. Du kan også udskrive dem fra MENY.dk.

Hvordan fjerner jeg tilbuddene i listen efter jeg har brugt dem?
Tilbuddene forsvinder automatisk fra din liste, når tilbuddet ikke længere gælder.

Hvordan framelder jeg mig som fordelskunde?
Du kan til enhver tid framelde dig som fordelskunde, ved at logge ind på din profil på MENY.dk og slette denne.

Hvordan fungerer de personlige tilbud?
Du skal aktivere de personlige tilbud, som du er interesseret i. Du får nye tilbud hver uge, og de er typisk gyldige i 3 dage. Rabatten gælder for alle produkter i tilbuddet og et ubegrænset antal på én handel.

Hvordan får jeg de personlige tilbud i MENY butikken?
Du behøver IKKE at vise tilbuddet ved kassen. Når varen som matcher dit aktivererede tilbud skannes i kassen, så fratrækkes rabatten automatisk når du betaler med dit tilmeldte betalingskort.
Du kan se på kvitteringen, at rabatten er fratrukket.

Hvordan kan jeg se på bonen, at jeg har fået min personlige rabat?
På bonen står der ”Fordelsrabat” under den eller de varer, som du har fået personlig rabat på.

Hvordan tilbydes tilbuddene personligt til mig?
Du indsamler din købshistorik for hvert indkøb, hvor du anvender dit tilmeldte betalingskort. Derefter går en automatisk udvælgelse og fordeling af nye tilbud i gang og sendes til dig.

Hvordan ændrer jeg det/de tilknyttede betalingskort?
Du kan gøre dette under ”Min profil” på MENY.dk.

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
Du kan gøre dette i ”Min profil” på MENY.dk.

Hvorfor er de første tilbud ikke skræddersyet til mig?
Det kræver en købshistorik i MENY for, at vi er i stand til, at skræddersy tilbud til dig. Du skal have indsamlet nok købshistorik til at have en klar indkøbsprofil. Derfor vil tilbuddene bliver mere og mere relevant for dig, jo mere du handler i MENY.

Hvorfor skal jeg ikke vise tilbuddet ved kassen, når jeg handler?
Fordi rabatten er registreret på dit tilmeldte betalingskort og fratrækkes automatisk ved betaling med betalingskortet i kassen.

Hvorfor skal man tilknytte et betalingskort for at få personlige tilbud?
Vi vil gerne undgå, at du skal have endnu et plastikkort i pungen, som du skal huske at vise i butikken. I stedet har vi valgt, at du kan få dine personlige tilbud direkte ved anvendelse af dit betalingskort, som så er dit MENY kundekort.

Hvornår skal jeg aktivere tilbuddet for at få rabat?
Du kan aktivere tilbuddet, indtil du kommer til kassen og skal betale for varen. Bemærk, at tilbuddet typisk kun gælder i 3 dage fra den dag, du modtager tilbuddene.

Jeg har glemt mit kodeord – hvad gør jeg?
Hvis du har glemt dit kodeord, skal du klikke på linket ”Glemt password” i forbindelse med login på MENY.dk og følge instruktionerne.

Jeg har ikke en e-mailadresse, kan jeg stadig blive medlem?
Alle kan blive medlem, men du skal have en e-mailadresse, da vi løbende vil sende e-mails og evt. SMS beskeder til dig med henblik på at informere om f.eks. nyheder, tilbud og konkurrencer.

Jeg har ikke en smartphone, hvad gør jeg så?
Du behøver ikke en smartphone for at få tilbud. ”Min profil” menuen på MENY.dk har dine tilbud, hvis du logger ind med dit brugernavn og adgangskode fra en PC eller tablet.

Jeg har ikke et betalingskort – hvad gør jeg så?
Det er en forudsætning at du har et betalingskort for at kunne være en del af MENY fordelsprogram.

Kan jeg bruge MobilePay?
Du kan også tilknytte din MobilePay, så du får din rabat på dine aktiverede personlige tilbud, når du betaler med MobilePay i din MENY butik. Følg instruktionen i MENYs APP.

Kan jeg kun tilknytte Dankort til min profil?
Alle gængse betalingskort kan tilknyttes til din profil. Det kan f.eks. være et VISA kort, MasterCard, VISA electron, American express m.v.

Koster det noget at være fordelskunde?
Det er helt gratis og uforpligtende at blive fordelskunde.

Skal jeg købe noget for at være fordelskunde?
Du forpligter dig ikke til køb ved at være fordelskunde. Dog kan du kun opnå personlig rabat på varer, ved køb af varer.

Synkroniserer tilbuddene automatisk mellem mine digitale enheder?
Ja, hvis du foretager en ændring på en af dine enheder, så opdateres denne ændring til alle dine øvrige enheder.

 

 

 

JA, JEG VIL GERNE SPARE PENGE

LÆS TILBUDSAVISEN