Kontakt

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

 

Du kan kontakte os pr. mail her

 

Du kan også ringe til kundeservice på

+45 88 20 68 11

Man – fre: 09 – 17

Lør – søn: lukket

 

MENYkort

SPØRGSMÅL - MENYkortet

Her er de mest almindelige stillede spørgsmål når det kommer til personlige tilbud og MENYkortet.

 

GIV MIG PERSONLIG RABAT NU

 

 

Er det sikkert at tilmelde mit betalingskort til MENYs fordelsprogram?
NETS står for sikkerheden omkring dit betalingskort – nøjagtigt som de altid gør. MENYs fordelsprogram udbydes i samarbejde med NETS. Det er NETS som opbevarer oplysninger om dit betalingskort – oplysninger som NETS i forvejen har, da MENY ikke ønsker at opbevare eller være i besiddelse af dine betalingskortoplysninger.

Hvor kan jeg hente appen?
Du kan hente appen i både Google Play og i App Store.
Hent MENY appen i Google Play.
Hent MENY appen i App Store.

Hvor mange betalingskort kan jeg tilknytte min profil på MENY.dk?
Du kan tilknytte op til 5 forskellige betalingskort til din profil.

Hvor finder jeg kuponerne til rabatkampagnerne?
Dine kuponer kan findes i ”Min profil” i MENYs app. For at modtage kuponer til rabatkampagner, skal du være tilmeldt MENYs fordelsprogram med dine personlige oplysninger samt et betalingskort – så slipper du nemlig for flere kort i pungen

Hvordan aktiverer jeg en rabatkupon?
For at aktivere en kupon, skal du klikke på "Aktiver tilbud" i appen. Så er tilbuddet klar til brug for kun dig, i alle MENY butikker i Danmark.

Hvordan fjerner jeg kuponerne efter jeg har brugt dem?
Kuponen forsvinder automatisk fra din liste, når tilbuddet ikke længere gælder.

Hvordan framelder jeg mig som fordelskunde?
Du kan til enhver tid framelde dig som fordelskunde, ved at logge ind på din profil på MENY.dk og slette din profil.

Hvordan får rabatten fra kuponen i butikken?
Du behøver IKKE at vise din kupon ved kassen.  Rabatten fratrækkes automatisk når du betaler med dit tilmeldte betalingskort.
Du kan se på kvitteringen, at rabatten er fratrukket.

Hvordan kan jeg se på bonen, at jeg har fået min personlige rabat?
På bonen står der ”Fordelsrabat” under den eller de varer, som du har fået personlig rabat på.

Hvordan ændrer jeg det/de tilknyttede betalingskort?
Du kan gøre dette under ”Min profil” på MENY.dk

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
Du kan gøre dette i ”Min profil” på MENY.dk.

Hvorfor skal jeg ikke vise kuponen ved kassen, når jeg handler?
Fordi rabatten er registreret på dit tilmeldte betalingskort og fratrækkes automatisk ved betaling med betalingskortet i kassen.

Hvorfor skal man tilknytte et betalingskort?
Vi vil gerne undgå, at du skal have endnu et plastikkort i pungen, som du skal huske at vise i butikken. I stedet har vi valgt, at du kan få dine rabatter direkte ved anvendelse af dit betalingskort, som så er dit MENY kundekort.

Hvornår skal jeg aktivere kuponen for at få rabat?
Du kan aktivere kuponen, indtil du kommer til kassen og skal betale for varen.

Jeg har glemt mit kodeord – hvad gør jeg?
Hvis du har glemt dit kodeord, skal du klikke på linket ”Glemt password” i forbindelse med login på MENY.dk og følge instruktionerne.

Jeg har ikke en e-mailadresse, kan jeg stadig blive medlem?
Alle kan blive medlem, men du skal have en e-mailadresse, da vi løbende vil sende e-mails og evt. SMS beskeder til dig med henblik på at informere om f.eks. nyheder, tilbud og konkurrencer.

Jeg har ikke et betalingskort – hvad gør jeg så?
Det er en forudsætning at du har et betalingskort for at kunne være en del af MENY fordelsprogram.

Kan jeg bruge MobilePay?
Du kan også tilknytte din MobilePay, så du får din rabat på dine aktiverede personlige tilbud, når du betaler med MobilePay i din MENY butik. Følg instruktionen i MENYs APP.

Kan jeg bruge ApplePay?
ApplePay kan ikke benyttes i MENYs APP.

Kan jeg kun tilknytte Dankort til min profil?

Alle gængse betalingskort kan tilknyttes til din profil. Det kan f.eks. være et VISA kort, MasterCard, VISA electron, American express m.v. Ligeledes kan du benytte MobilePay samt Mobilt Dankort. ApplePay kan ikke benyttes.

Koster det noget at være fordelskunde?

Det er helt gratis og uforpligtende at blive fordelskunde.

Skal jeg købe noget for at være fordelskunde?

Du forpligter dig ikke til køb ved at være fordelskunde.

Synkroniserer tilbuddene automatisk mellem mine digitale enheder?

Ja, hvis du foretager en ændring på en af dine enheder, så opdateres denne ændring til alle dine øvrige enheder.

 

JA, JEG VIL GERNE SPARE PENGE